Železnice Deutsche Bahn v nedeľu zverejnili podrobnosti o predaji
občerstvenia vo vlakoch počas prvého týždňa majstrovstiev Európy vo
futbale. Najväčší dopyt je po pive a klobáskach.
Smädní fanúšikovia vypili od 14. do 19. júna celkovo 44.588 litrov piva,
čím sa zdvojnásobila bežná úroveň predaja, uviedla spoločnosť.
Mimoriadne obľúbené boli aj klobásy, pričom tržby z ich predaja vzrástli
o 63 %.
Zvýšil sa aj predaj croissantov, čili a vegetariánskych čili jedál, ako aj focaccie, uviedla spoločnosť o prvom týždni turnaja.
Služby nemeckých vysokorýchlostných vlakoch využilo za ten čas viac ako 3
milióny fanúšikov, podľa vyhlásenia spoločnosti. Na dôležitých trasách
došlo k opakovaným prerušeniam, dodala spoločnosť a poďakovala "všetkým fanúšikom za trpezlivosť".
Deutsche Bahn sú oficiálnym partnerom Euro 2024 a popri miliónoch
fanúšikov ich služby počas turnaja využíva aj niekoľko tímov vrátane
tímov Švajčiarska a Rumunska. Tím hostiteľov, Nemecka, pritom cestuje
autobusom na zápasy počas turnaja, ktorý sa koná v 10 nemeckých mestách
potrvá do 14. júla.